lauantai 24. elokuuta 2013

Moi! T: Jedi

Mulla on ollut ihan tosi hauska viikko! Ensiksi mä pääsin taas Kassun kanssa leikkimään. Toki mä olen sitä nähnyt, mutta vain treeneissä, ja silloin mamma sanoo että hyihyi jos mä yritän leikkiä sen kanssa. En tiedä miksi. No mutta me painittiin oikein kunnolla ja juoksenneltiinkin aika paljon. Sitte Kassu antoi mulle sen vanhan talvitakkinsa, koska se oli jäänyt sille pieneks ja mulle se on sopiva. Mä tykkään siitä kovasti, on se paljon kivempi ku se typerä kurahaalari. Ja mamma sanoo että mä näytän ihan fiiniltä mieheltä silkkisessä aamutakissa - vain monokkeli ja sikari kuulemma puuttuu.


Tänään mä sitten pääsin agilitykentälle! Olin tosi iloinen, koska mun mielestä me voitais viettää kaikki päivät siellä! Vaikka mä olinkii tosi innoissani, niin kuuntelin silti mammaa hienosti ja tein niinku se käski. Se on vaan välillä vähän epäselvä ohjauksissaan, mutta kivaa meillä on siltikin. Harmi vaan tänään oli hirmu kuuma niin ei kauaa siellä jaksettu olla kumpikaan.

Putkeen, ota ja hyppy!

Putkeen, hyppy, takaa ja putkeen!
Kotiin kun päästiin niin mä nukuin monta tuntia, koska käytiin aksailun jälkeen vielä metsässä.



Siellä oli hieno punanen sienikin, mutta mamma sano etten mä saa koskea siihen. Ei kuulemma tekisi hyvää.


Sitten kun mä olin levännyt, niin jaksoin taas riehua ja mä vein yhen tyhmän kissan nenän.


En se minä ollut!
Sitten vielä illalla mamma opetti mulle miten mun pitäisi niitä agilityesteiden kontakteja suorittaa. Eka mä en oikee ymmärtäny mut sitten kun opin mitä pitää tehdä niin päätin olla tosi hieno ja olla ottamatta äiriötä vaikka mamma liikkuikin!

Oli se kyllä oikeasti ihan kivaa
Sitten ilkeä mamma vielä kampasi ja harjasi mua, koska huomenna on näyttelyt taas. Vaikka mä en siitä yhtään tykkääkään, niin päätin olla kiltisti jotta saisin sen makkaranpalan jonka mamma mulle antaa jos olen oooikein hieno poika.

 Sellaista mä olen touhunnut! Nähdään/luetaan taas!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti